معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۵۰۰ مددجو در دوره‌های مختلف آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کرده اند.

احمد رضایی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۵۰۰ مددجو در دوره‌های مختلف آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کرده اند و با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال برای ۱۰ هزار و ۷۳۵ نفر دوره آموزشی برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه مددجویان با مهارت‌های کسب و کار می‌توانند برای خود شغل ایجاد کرده و در مسیر خودکفایی گام بردارند، ادامه داد: دوره‌های مهارت آموزی مددجویان، با هدف پایدارسازی اشتغال و ایجاد زمینه ورود آن‌ها به بازار کار برگزار می‌شود.

این مقام مسئول با تاکید به مهارت آموزی مددجویان مستعد اشتغال، گفت: نخستین گام برای توانمندسازی اقتصادی مددجویان، اشتغال است و آموزش فنی و حرفه‌ای می‌تواند زمینه ساز اشتغال پایدار خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد باشد.

او با اشاره به اینکه در فصل تابستان دوره‌های آموزشی براساس نیازسنجی انجام شده برای دانش آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود، افزود: دوره‌های آموزشی کامپیوتر، صنایع دستی، خیاطی، آرایشگری، آشپزی و... رشته‌های مورد توجه این گروه سنی است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان با تاکید به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزش فنی حرفه‌ای برای پایداری اشتغال مددجویان، گفت: با این هدف در سال جدید ، اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد تومان برای آموزش ۱۰ هزار و ۷۳۵ مددجو در رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای اختصاص یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.